.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ثروت مسوولان بررسي شود
پيشنهاد مي‌‏کنم ثروت تمام کساني که پس از انقلاب مدير شدند اعم از فرماندار تا رئيس‌‏جمهور بررسي شودو خودم به عنوان اولين نفر حاضربه اجراي اين پيشنهاد هستم.آقاي دکتر لاريجاني و ساير نمايندگان نيز مخالفتي ندارند زيرا جانشان را براي انقلاب مي‌‏دهند...

محمود احمدی نژاد تاکيد کرد: پيشنهاد مي‌‏کنم ثروت تمام کساني که پس از انقلاب مدير شدند اعم از فرماندار تا رئيس‌‏جمهور بررسي شودو خودم به عنوان اولين نفر حاضربه اجراي اين پيشنهاد هستم.آقاي دکتر لاريجاني و ساير نمايندگان نيز مخالفتي ندارند زيرا جانشان را براي انقلاب مي‌‏دهند.

به گزارش ايلنا، محمود احمدي‌‏نژاد در ادامه جلسه امروز مجلس براي بررسي صلاحيت محصولي، با اشاره به سخنان برخي نمايندگان در مورد تعامل مجلس و دولت اظهار کرد: بارها از همين تريبون و تريبون‌‏هاي ديگر نظر خود و دولت را در اين‌‏باره اعلام کرده‌‏ام و به صراحت گفته‌‏ام که مجلس مقتدر بالاترين يار دولت و رکن نظام است .

وي خطاب به نمايندگان گفت: تمام شما ساليان است که با نحوه اداره کشور آشنا هستيد. در طول سه سال فعاليت دولت نهم ميزان جلسات مشترک با مجلس، بيش از 8 سال قبل از روي کارآمدن اين دولت است و در اين 3 سال، ملاقات بنده با نمايندگان ، کميسيون‌‏ها ، فراکسيون‌‏ها ، مجامع استاني و نفر به نفر بيش از 16 سال قبل از دولت نهم بوده است. دراين 3 سال ،ابتکار عملي را براي همدلي عميق‌‏تر مجلس و دولت طراحي اجرا کرديم که آن ابتکار ، دعوت از نمايندگان براي حضور در کارگروه‌‏هاي تخصصي دولت و سفرهاي استاني بود .

وي افزود: در تمام سفرها بيش از چهار پنجم وقت دولت در اختيار نمايندگان قرار مي‌‏گرفت که البته دولت آن را فرصت مغتنم براي تعامل و همکاري بيشتر با مجلس براي خدمت به مردم تلقي کرده و مي‌‏کند.

احمدي نژاد به سخنان ابتدايي خود مبني بر برخي سوء تفاهمات به حرف‌‏هاي جزيي که ممکن است رابطه صميمي مجلس و دولت را خدشه‌‏دار کند، اشاره کرد و افزود: به ميدان آمديم تا کشور را بسازيم و گله نداريم.در يک کشور بزرگ، مسايلي پيش مي‌‏آيد که اگر تبديل به موضع شود، نمي‌‏توانيم کار کنيم.

رئيس‌‏جمهور خاطرنشان کرد: برخي نمايندگان از تريبون مجلس از بالا تا پايين مجلس را شستند اما دولت در مورد مجلس اين کار را نکرد. يک نفر در دولت نظري داد و دو نفر در دولت گفتند نظر شخصي بوده است و با اين فرد هم برخورد شد اما برخي به گونه‌‏اي برخورد کردند که انگار فاجعه عظيمي رخ داده است.

احمدي نژاد ادامه داد: اگر دولت نظري داشته باشد از طريق سخنگو و يا رئيس‌‏جمهور اعلام مي‌‏شود اگر خيالاتي هست که با اين حرف‌‏ها بين دولت ومجلس اختلاف افکنده شود؛ نه دولت مکدر مي‌‏شود نه مجلس زيرا جايگاه اين دو قوه بالاتر از اينهاست.

رئيس‌‏جمهور به اظهارات يکي از نمايندگان مبني بر رابطه ثروت و قدرت اشاره کرد و گفت: هرگاه کساني که در راس قدرت هستند، کار اقتصادي کنند و از اين طريق بر ثروت خود بيفزايند، بايد جلوي آنها را گرفت نه اينکه اگر کسي خانه نشست و کار اقتصادي کرد، به او ايراد گرفت.مگر چه اشکالي دارد.

احمدي‌‏نژاد چند پيشنهاد براي رفع ابهامات در مورد ثروت دولتمردان و مسوولان ارايه کرد و افزود: پيشنهاد مي‌‏کنم ثروت تمام کساني که پس از انقلاب مدير شدند اعم از فرماندار تا رئيس‌‏جمهور بررسي شود تا قال قضيه را بکنيم و خودم به عنوان اولين نفر حاضر اجراي اين پيشنهاد هستم.آقاي دکتر لاريجاني و ساير نمايندگان نيز مخالفتي ندارند زيرا جانشان را براي انقلاب مي‌‏دهند.

رئيس‌‏جمهور با اشاره به انتقاداتي که از سوي نمايندگان مبني بر برخورد حزبي محصولي وجود داشت، خاطرنشان کرد: تا امروز به جز دو دوره وزارت کشور ( اين دوره و دو،سه دوره پيش) ، تمام وزرا حزبي بودند و در تريبون‌‏ها به عنوان وزير کشور از حزب خود دفاع مي‌‏کردند .

وي انتخابات را اساس کشور عنوان کرد و با اشاره به اينکه از اول انقلاب 29 الي 30 انتخابات سالم در کشور برگزار شده است گفت: نبايد انتخابات را به مسايل جزيي گره بزنيم زيرا به ضرر کشور است.
رييس جمهور با تاکيد بر اينکه محصولي گزينه مناسبي براي تصدي مسووليت وزارت کشور است، يادآور شد: هر رايي که نمايندگان بدهند، براي ما محترم است و ارادت ما به خواهران و برادران مجلسي کم نمي‌‏شود.

احمدي‌‏نژاد با بيان اينکه لاريجاني به من پيام داده که در جلسات دولت عليه مجلس حرف زده مي‌‏شود، ادامه داد: کساني که چنين اخباري را منتقل‌‏ مي‌‏کنند، افرادي ناصح و مشوق و دوست نيستند. مهم ، نظر دولت است که احترام به جايگاه مجلس و نمايندگان تعيين شده است ما بين خود با نمايندگان مجلس فاصله‌‏اي نمي‌‏بينيم.مجالس هفتم و هشتم را جزو کارشناسي‌‏ترين مجالس مي‌‏دانيم و به نظر آنها توجه زيادي مي‌‏کنيم.

احمدي نژاد در پايان خاطرنشان کرد: انتخابات در پيش است، بنابراين نبايد اجازه دهيم وزارت کشور متزلزل شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.057 seconds.